Cumu Utilizà è Mantene a Macchina di Laminazione di Fili di Rebar?

A macchina di sbucciatura di nervature è di filettatura parallela hè pensata per trasfurmà fili paralleli per a cunnessione meccanica di rebar in a custruzzione.Puderà processà HRB335, HRB400, HRB500 barra rinfurzata a nervatura laminata à caldu.

nutizie 1

Cumu Utilizà è Mantene a Macchina di Laminazione di Fili di Rebar?Assicuratevi di fà i seguenti 10 articuli.
1.U liquidu di rinfrescante di l'utensili di a machina deve esse un liquidu di rinfrescante soluble in acqua, è hè strettamente pruibitu d'utilizà un liquidu di rinfrescante à base d'oliu, senza solu rimpiazzà l'oliu.

2.Hè strettamente pruibitu di rotulà i fili quandu a macchina di rotolamentu di filu ùn hà micca refrigerante.

3. L'estremità di i bars d'acciaio per esse processati deve esse pianu, è deve esse cutatu cù una sega senza denti, senza pedi di ferru.È a fine deve esse tonda è diritta in a lunghezza di 500 mm, è ùn hè micca permessa di curvatura o di forma di ferru.Hè strettamente pruibitu d'utilizà u tagliu di l'aria per cutà u materiale.

4. Duranti u tagliu iniziale, l'alimentu deve esse uniforme, è ùn precipite micca per impedisce a lama di chipping.

5. U slideway è slider deve esse puliti è oliu regularmente per prevene u bloccu.

6. I filings di ferru in a panna di drenu di u filu di a macchina di u filu deve esse puliti in tempu per impediscenu l'ingaghjamentu.

7. U tank di refrigerante hè pulita una volta ogni 15 ghjorni per u prucessu normale.

8.The reducer deve esse rifornimentu rigulari à mantene u nivellu oliu specifichi.

9. U filu rolling machine à esse mantinutu rigulari.

10.During l'usu di l'utensili di a machina, se truvate chì u pirtusu di l'acqua di a giacca d'acqua hà un sboccu d'acqua evidenti, avete bisognu di rimpiazzà u sigellu d'acqua in a giacca d'acqua in tempu per impedisce l'acqua di entre in u riduttore.


Tempu di post: 13-Jan-2022